this is wierd
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-10-01 21:11

Er der andre der har dette prob: Under 10.1 bliver min CD smidt ud
vilkårligt (dog ikke hvis jeg læser fra den) ..men ligepludselig bliver
den ejectet, jeg behøver ikke engang rører ved noget, f.eks. lige nu
hvor jeg bare sad og hørte musik.... ?!?!

/thomas

Fra : J.C. Voss

Dato : 11-10-01 21:29

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> [...]
> den ejectet, jeg behøver ikke engang rører ved noget, f.eks. lige nu
> hvor jeg bare sad og hørte musik.... ?!?!

Jeg hørt de har implementeret en smags plug-in i driveren til drevet
under 10.1. Hvad hørte du? Hvis det er noget der ikke lå på Steve J's
maskine da han præsenterede iTunes første gang, så kan du kun høre
brudstykker af den under 10.1.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Min adresse er *ikke* .ugyldig |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | My address is *not* .ugyldig |

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-10-01 21:57

J.C. Voss <macaddict2k.ugyldig@operamail.com> wrote:

> [...]
> under 10.1. Hvad hørte du? Hvis det er noget der ikke lå på Steve J's
> maskine da han præsenterede iTunes første gang, så kan du kun høre

Det var LIve - V, men jeg havde 3 timer før lavet mp3'er af den og det
var dem jeg hørte. Bortset fra det så skete det også i går med en data
cd.

/thomas

Fra : J.C. Voss

Dato : 11-10-01 22:11

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> Det var LIve - V,

så burde der jo ikke være nogle problemer...(-;

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-10-01 22:23

J.C. Voss <macaddict2k.ugyldig@operamail.com> wrote:

> så burde der jo ikke være nogle problemer...(-;

Det er jo det, det burde der jo ikke...

/thomas

Fra : Jakob H K

Dato : 12-10-01 18:03

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> Er der andre der har dette prob: Under 10.1 bliver min CD smidt ud
> vilkårligt (d

Med 9.1 oplever jeg ret ofte pludselig at få en meddelelse om at disken
ikke er formateret om jeg vil smide den ud. Hvis jeg svarer ja kommer
den tomme cd skuffe ud, og jeg er forvirret

Hygge

Jakob H K

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-10-01 20:38