The MegaHerz Myth
Fra : (Sebastian Loeck

Dato : 11-10-01 21:05

Hej gruppe,
jeg har lige et spørgsmål til alle jer med en G4.
Hvor hurtigt kan en G4 importere en CD med iTunes?

Min iMac 450 MHz 192 MB kommer sådan cirka på tredoppelt hastighed. På
kontoret kommer en Win2k PIII 1GHz 256 MB Ram på ca. 4doppelt hastighed.
Kan i slå det? Sikkert

Det skal bl.a. bruges til at afgøre det uendelige slagsmål ... med
WinTel folkene i vores it afdeling.

hilsen
Sebastian

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-10-01 21:11

Sebastian Loeck

Sebastian Løck <sebalo_nounderscore_@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> Kan i slå det? Sikkert
>
> Det skal bl.a. bruges til at afgøre det uendelige slagsmål ... med

5.5 under X 10.1 med en 400 G4 :)

/thomas

Fra : J.C. Voss

Dato : 11-10-01 21:17

Sebastian Loeck

> [...]

> Min iMac 450 MHz 192 MB kommer sådan cirka på tredoppelt hastighed. På
> kontoret kommer en Win2k PIII 1GHz 256 MB Ram på ca. 4doppelt hastighed.

5x-6x plejer at være normalt gennemsnit på min G4/400 Mhz 448Mb RAM, vel
at mærke hvis iTunes kører i forgrunden. Ellers er det mere almindeligt
med 2x-4x stk.

<http://www.mobilixnet.dk/~wai30886/import.jpg>

--
//Jonas @ 11°, 56° | Min adresse er *ikke* .ugyldig |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | My address is *not* .ugyldig |

Fra : (Sebastian Loeck

Dato : 11-10-01 21:46

J.C. Voss <macaddict2k.ugyldig@operamail.com> wrote:
> <http://www.mobilixnet.dk/~wai30886/import.jpg>
no further questions...

hygge
Sebastian

Fra : J.C. Voss

Dato : 11-10-01 22:11

> no further questions...

M'lord - exhibit A shall reside on the given address for the remains of
the trial.

Fra : Pete

Dato : 11-10-01 22:30

> From: sebalo_nounderscore_@worldonline.dk (Sebastian Loeck
>
> Sebastian Løck)
> Newsgroups: dk.edb.mac
> Date: Thu, 11 Oct 2001 22:04:47 +0200
> Subject: The MegaHerz Myth
>
> Hej gruppe,
> jeg har lige et spørgsmål til alle jer med en G4.
> Hvor hurtigt kan en G4 importere en CD med iTunes?

Ca. 8x på en 733mhz G4 under 10.1

/peter
--
Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those