OSX diskhjælp smasher firewireharddisk
Fra : Gerhard

Dato : 11-10-01 20:46

Jeg var ved at formatere/ slette den ene partition af min firewireharddisk,
da programmet disk utility gik ned midt under processen. Resultatet er, at
hele harddisken ikke vil mounte mere. Ved opstart tilbydes der en
reinitialisering, men jeg har 20 GB data på den anden partition, som ville
være tabt.
Findes der en mulighed til at reparere en sådan diskskade? Hverken Techtool
eller FWB harddisk toolkit kan se disken...

På forhånd tak

Gerhard

--
Gepi (at) get2net (dot) dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-10-01 21:15

Gerhard <gepi@get2net.dk> wrote:

> Findes der en mulighed til at reparere en sådan diskskade? Hverken Techtool
> eller FWB harddisk toolkit kan se disken...

prøv med diskwarrior.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>

Fra : Gerhard

Dato : 12-10-01 16:31

> prøv med diskwarrior.

Diskwarrior ser disken, men den melder en kommunikationsfejl...

--
Gepi (at) get2net (dot) dk