Dectra-tag eller lign.
Fra : Mogens Lassen

Dato : 11-01-01 17:38

Jeg skal have nyt tag på her til sommer og jeg har besluttet at det skal
være et Decra-tag eller et lign produkt.

Er der nogle der ved hvad det koster pr. kvm.. Det behøver ikke nødvendigvis
at være Decra, men skal bare være samme af samme princip.

Fra : Ulla og Mike

Dato : 12-01-01 21:48

Mogens Lassen skrev
> Jeg skal have nyt tag på her til sommer og jeg har besluttet at det skal
> være et Decra-tag eller et lign produkt.
Hej,
Jeg har hørt et eller andet sted at Decra el. lign. er et stenmateriale der
er lagt ovenpå en metalplade, resultat, når det regner skulle det efter
sigende "larme" mere end et alm. tag af sten. Jeg ved ikke om der er hold i
disse rygter, men det ville være noget jeg ville få undersøgt inden jeg
købte.

Hej fra Ulla
-Mit helbred fejler ikke noget, selv om jeg er gift og har 2 børn-
(Uddrag fra jobansøgning)

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 13-01-01 10:01

> [...]
> sigende "larme" mere end et alm. tag af sten. Jeg ved ikke om der er hold
> disse rygter, men det ville være noget jeg ville få undersøgt inden jeg
Det med larmen kan jeg godt afvise, vi har ganske vist god isolering på
loftet, men kan ikke høre en lyd, jeg indrømmer at jeg ikke har været på
loftet når det regner, der kan det sikkert. Men i garagen er der heller ikke
meget at høre, men det kan høres. Er du i tvivl så kom på besøg og medbring
noget regnvejr.
Gunnar

Fra : Ulla og Mike

Dato : 18-01-01 19:07

Gunnar Grooss skrev

Er du i tvivl så kom på besøg og medbring
> noget regnvejr.
> Gunnar

Nu er det ikke så aktuelt hos os, vi fik nyt tag på sidste år, Benders
tagsten,
Men jeg kan efter vores tagoplægning (330 m2) forestille mig at det ville
være irriterende at finde ud af at det nye tag "larmer"
Så bare en advarsel hvis der var hold i rygterne. For øvrigt har jeg også
hørt at Drecra er nemt at lægge selv. Det er jo en stor fordel, så Decra er
hermed godkendt fra min side
God arbejdslyst når den tid kommer...