HTML?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 11-10-01 18:09

Jeg er gået i gang med et fjernkursus, der bl. a. omhandler HTML (som
jeg p.t. intet kender til).
Hvor (på nettet) finder jeg en introduktion til emnet - med (kortfattet)
forklaring vedr. de grundlæggende begreber og principper?

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : David Blangstrup

Dato : 11-10-01 18:36

In article <1f14nob.1hbn0ot1pskpciN%h2vh@post6.tele.dk>, Hans H.V.
Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> Hvor (på nettet) finder jeg en introduktion til emnet - med (kortfattet)
> forklaring vedr. de grundlæggende begreber og principper?

html.dk

- David

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : J.C. Voss

Dato : 11-10-01 18:41

dansk: http://www.html.dk/tutorials/html/
http://www.builder.dk/artikler/?Id=2

engelsk: http://smiley.vh.mewl.net/markhtml/
http://bignosebird.com/
http://www.htmlcenter.com/tutorials/index.cfm
http://www.htmlcook.com/
http://www.htmlgoodies.com/
http://www.htmlhelp.com/
http://www.htmlwizards.com/
http://www.pagetutor.com/
http://www.w3.org/TR/html4/
http://www.w3schools.com/html/
http://www.webmonkey.com/
http://developer.apple.com/internet/html.html

#1 på både dansk og engelsk er virkelig gode. De resterende er OK.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Min adresse er *ikke* .ugyldig |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | My address is *not* .ugyldig |