Toiletbræt der "lukker selv" ?
Fra : Jensen

Dato : 11-01-01 11:07

Hej

Jeg mener at have set, for et par år siden, at man kunne få en toiletbræt
som selv lukkede -
forstået på den måde, at hvis man bare gav slip på brættet, så i stedet for
at smække i med
et brag, så lukkede det stille og roligt

Findes det ?

Mvh.
Jensn

Fra : Jean Seeberg

Dato : 11-01-01 13:36

Hej Jensen
Hvad med at købe en brugt støddæmper (beregnet til bagklap på bil) på et
autoophug og så montere den på bestående toiletbræt. Nå, spøg tilside.

Det lyder som en smart ide, endnu bedre hvis det kunne lukke ned af sig
selv, så ville man aldrig få problemer med pigerne, hvis man skulle have
glemt !! Og så selvfølgelig håbe man er færdig inden den lukker.
Jean

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 11-01-01 22:43

Jo, det findes da. Jeg så engang en film med dværg, der kun lige kunne nå op
over porcelænet. Og så var det at han oplevede et (tungt træbræt) der
lukkede selv!
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen