Nyt køkken. Rabat ???
Fra : Kim Bernhart

Dato : 09-01-01 19:05

Vi skal ud og købe nyt køkken i denne måned og har nok set alle de gængse
køkkener på markedet. De er alle mere eller mindre ens har vi fundet ud af.
Er der noget som vi skal være ekstra opmærksom på ? Vi vil have fuldt udtræk
i skuffelementerne.

Hvilken rabat kan man "presse" ud af forhandleren for af køkkenet. Det er
uden hvidevarer som bliver købt et andet sted.
Vi ved at Vordingborgkøkken kører en kampagne med nogle balloner som du skal
knalde og så kan du få mellem 5-10-15% i rabat men hvad med de andre ?

Med venlig hilsen

Kim & Majken (som godt vil spare lidt på det nye køkken)

Fra : Brian Skaarup

Dato : 09-01-01 21:51

On Tue, 9 Jan 2001 19:05:21 +0100, "Kim Bernhart"
<kim_bernhart@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hvilken rabat kan man "presse" ud af forhandleren for af køkkenet. Det er
>uden hvidevarer som bliver købt et andet sted.
Jeg købte Invita.
Elementer og bordplader for ca. 60K og fik monterigen gratis (var vist
beregnet til omkring 6K).

Fra : Michael M. Larsen

Dato : 12-01-01 18:46

Jeg vil sige 15-25% alt efter mærke, vær' opmærksom på at der kan være stro
forskel indenfor samme mærke fra by til by.

mvh
Michael M. Larsen

Fra : Lars Clement

Dato : 12-01-01 10:36

Vi købte et HTH uden rabat, men service var i top alle aftaler / tidspunkter
mv. blev holdt til punkt og prikke. Reklamationer ( en skramme og et utæt
armatur ) blev byttet øjeblikkeligt. Endvidere var opsætningen utroligt flot
og omhyggeligt lavet.
Mit køkken skal nok bruges i så mange år at jeg har glemthvilken rabat jeg
fik. Men havde der været irritationer ville jeg kunne huske dem alle tyve år
mvh
Lars Clement