Hvilke PC dimser virker på Mac uden at de ~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-10-01 13:48

Nogen gange kan man godt blive ganske fustreret over at skulle betale
meget mere for ting til sin Mac ens PC brugerne betaler for samme
produkt.

Nogen gange viser det sig faktisk at PC udstyr virker perfekt i mac uden
problemer overhovedet, men det står ikke på PC brochurerne/websites.

Det vil jeg gerne lave om på, så derfor vil jeg lave en liste over PC
udstyr, som virker perfekt på Mac på mit site.

Jeg ved at fx. Zitech har et PCI USB kort med henholdsvis:

2 porte: kr. 235,-

og med 4 porte: kr. 370,-

som fungerer fint i en Mac og derudover har de også:

PCI FireWire kort med 3 porte: kr. 870,-

men det ved jeg ikke om virker ?

Har nogen prøvet FireWire kortet ?

Er der andre ting/produkter, som I bruger og som umiddelbart ikke
"virker" på Mac, men efter installation kører fint ?

--
Ciao Jesper )

Fra : (Lars Kristian S

Dato : 11-10-01 21:44

> [...]
>
> Det vil jeg gerne lave om på, så derfor vil jeg lave en liste over PC
> udstyr, som virker perfekt på Mac på mit site.

Det var dog en fremragende idé!! Jeg har mange gange tænkt på det samme,
så good luck! Og husk at gi´ os adressen!

Hilsen
Lars