os/2 -> xcopy -> fat32
Fra : steen bondo

Dato : 11-10-01 13:17

Hi all

Er subj muligt..??

Takker
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-01 14:38

On 11/10/01 14:17, in article 3159939361@p999.f51.n234.z2.fidonet.org,
"steen bondo" <sbo@hehe.com> wrote:

> Hi all
>
> Er subj muligt..??
>
> Takker
> --
> steen - home19.inet.tele.dk/sbo/
Du skal nok sikre dig support for ea'ere - extended attributes - i
forbindelse med Fat32.ifs Derudover ser jeg og intet problem, men hvorfor
bruge fat32??

-Søren

Fra : steen bondo

Dato : 11-10-01 14:58

S=?ISO-8859-1?B?+HJlbiBHcvg=?=nning wrote in a message to steen bondo:

S> Du skal nok sikre dig support for ea'ere - extended attributes - i
S> forbindelse med Fat32.ifs Derudover ser jeg og intet problem,

Sagde du ikke lige at os/2 ikke kan boote fra fat32..??

S> hvorfor bruge fat32??

Ikke min ide. Personligt tillader jeg ikke M$-rodehoved at kunne se
min hpfs - det har han ikke forstand på alligevel - så kan jeg fint
klare at drevene ikke hedder det samme.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-01 13:44

On 11/10/01 15:57, in article 3159939363@p999.f51.n234.z2.fidonet.org,

> [...]
>
> Ikke min ide. Personligt tillader jeg ikke M$-rodehoved at kunne se
> min hpfs - det har han ikke forstand på alligevel - så kan jeg fint

Jeg mener at du da sagtens kan lave en xcopy til et fat32 drev, men at OS/2
aldrig vil kunne bootes fra et sådant

-Søren

Fra : steen bondo

Dato : 13-10-01 09:15

S=?ISO-8859-1?B?+HJlbiBHcvg=?=nning wrote in a message to steen bondo:

S> Jeg mener at du da sagtens kan lave en xcopy til et fat32 drev, men
S> at OS/2 aldrig vil kunne bootes fra et s?dant

OK - men fyren er vist efterhånden blevet overbevist om at fat32 ikke
er l¢sningen til os/2. ;)
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/