Skærme
Fijala 3554
Nogen der kender til Sony's A420?
Fra : Lars

Dato : 11-10-01 11:53

Hej!

Er der nogen her der har erfaring med Sony's design-model A420 (19")?

Jeg overvejer at købe sådan en, da netop min kæreste også gerne skal være
tilfreds! Men hvordan er billedet, er det skarpt, flimrer det osv.

Jeg har nu en Sony G200 (17") og jeg er ikke meget for at gå ned af bakke

Lars

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 12-10-01 13:52

Lars wrote:

> Jeg overvejer at købe sådan en, da netop min kæreste også gerne skal være
> tilfreds!

G420'eren er også flot. Ikke sådan en kedelig lysgrå kasse.

> Men hvordan er billedet, er det skarpt, flimrer det osv.
>
> Jeg har nu en Sony G200 (17") og jeg er ikke meget for at gå ned af bakke

Jeg ved ikke med A modellen, men har du set G420'eren?

Mvh

Bruno

Fra : Lars

Dato : 12-10-01 13:58

Jeg har set G400/420... Men jeg bliver nødt til at gå lidt på komprimis
her.. A420 passer temmelig godt ind i rummet Det var mere om nogen havde
prøvet/brugt den?