uptodate program
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-10-01 11:02

hvis man bestiller en opdatering via Apple uptodate er det så en dansk
eller engelsk version men får ? ..(jeg har 10.0 IE) ...og et tillægssp.,
kan den gratis opdatering (igen til IE) fåes hos fedgaard ?

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-10-01 20:38

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> [...]
> eller engelsk version men får ? ..(jeg har 10.0 IE) ...og et tillægssp.,
> kan den gratis opdatering (igen til IE) fåes hos fedgaard ?

anyone ?

Fra : Michael Holm

Dato : 13-10-01 20:39

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> anyone ?

du får updaten på den du har købt, altså IE version i dit tilfælde,
(husk vedlægge købsdok.)
- men hvis du uptodater via en mac du har købt i danmark, får du den
danske version)

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=106505

fredgaard, ved jeg ikke...
--
Michael Holm
kiaikido@mac.com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-01 22:02

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

> du får updaten på den du har købt, altså IE version i dit tilfælde,
> (husk vedlægge købsdok.)

Ja, den kupon der ligger i æsken ja ?

Fra : Michael Holm

Dato : 13-10-01 22:06

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> Ja, den kupon der ligger i æsken ja ?

jeg mener også man skal vedlægge et kopi af fakturaen (det gjorde jeg
iforbindelse med uptodate af softwaren til iceBook)

--
Michael Holm
kiaikido@mac.com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-01 23:03

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

> jeg mener også man skal vedlægge et kopi af fakturaen (det gjorde jeg
> iforbindelse med uptodate af softwaren til iceBook)

Hvis jeg læser det rigtigt er det kun hvis du vil opgradere en computer
der blev leveret med 10.x. Jeg har æsken, men har ikke nogen faktura på
den.

/thomas

Fra : Michael Holm

Dato : 13-10-01 23:11

> [...]

> Hvis jeg læser det rigtigt er det kun hvis du vil opgradere en computer
> der blev leveret med 10.x. Jeg har æsken, men har ikke nogen faktura på

jeps, du skal havde faktura på at havde købt OS X

--
Michael Holm
kiaikido@mac.com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-01 23:15

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

> jeps, du skal havde faktura på at havde købt OS X

Det er jo fedt når man har købt den brugt, eller rettere privat, æsken
var uåbnet...

/thomas

Fra : Michael Holm

Dato : 13-10-01 23:17

> Det er jo fedt når man har købt den brugt, eller rettere privat, æsken var
> uåbnet...
>
> /thomas

ja du kan måske lokke en fakturakopi ud af ham m/k du har købt den
af ?

--
Michael Holm kiaikido@mac.com http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-01 23:24

> jeps, du skal havde faktura på at havde købt OS X

---Snip snap fra apple.dk---
For at få denne opdatering skal du udfylde bestillingen og indsende en
kopi af dateret og specificeret købsdokumentation eller en fragtseddel,
hvoraf systemets model- og serienummer fremgår, eller en original
softwarekupon nr. 1, 2 eller 3 til Mac OS X for hver bestilt opdatering.
Bestilling, købsdokumentation og betaling skal sendes til nedenstående
adresse og skal være poststemplet senest 31. december 2001.
---Snip Snap Snude---

....bemærk... : _eller_ alle tre steder. :)

/thomas

Fra : Michael Holm

Dato : 13-10-01 23:27

> [...]
> adresse og skal være poststemplet senest 31. december 2001.
> ---Snip Snap Snude---
>
> ...bemærk... : _eller_ alle tre steder. :)

De formulere sig rigtig godt og samtidig står der :
"Bestilling, _købsdokumentation_ _og_ betaling skal sendes til
nedenstående..."

men prøv da !! checker du også mail offlist ?!
--
Michael Holm
kiaikido@mac.com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-01 23:32

> [...]

> "Bestilling, _købsdokumentation_ _og_ betaling skal sendes til
> nedenstående..."
>
> men prøv da !! checker du også mail offlist ?!

Det sker da engang imellem ;)

/thomas