Focus, i body
Fra : plt@exceldata.com

Dato : 11-10-01 09:09

Jeg er igang med at lave en side hvor jeg gerne vil have at cursoren
starter på det felt som hedder dkuex4, og har lavet dette stykker kode
neden under, men det virker ikke, er der nogle som kan hjælpe mig lidt

(Som I kan se vil jeg gerne kunne kalde en setTimeout og focus i samme
body... kan man det)

onload = "mytimer = setTimeout('fcsOnMe()',500);
document.test.dkuex4.focus();">

mvh

Peter

Fra : Brian Matzon