En der har forstand på
Fra : sjukker@worldonline.~

Dato : 11-10-01 05:38

Hej.

Jeg har en elektronisk tænding jeg skal montere på en
GS 1000. Der er tre ledninger hvilken skal monteres til hvad. Farverne er
GUL, RØD, SORT.
Mærket på tændings-systemet er Martek 440.

Håber der sidder en der ved bedre en mig..

Hilsen røde

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 11-10-01 21:59

Fandt dette link:
http://www.greenspun.com/bboard/q-and-a-fetch-msg.tcl?msg_id=005VKS
Hvor følgende var at læse:
Martek 440
greenspun.com : LUSENET : SOHC/4 Technical : One Thread User FAQ

----

I have just come across a Martek 440 electronis igintion off a '72 750
honda.I am thinking of putting it on my "76 750 honda. Anybody know anything
about this product. Thanks

-- Chris Doyle (diverdoyle@aol.com), June 17, 2001

Answers
Had one on my 76 F. Very dependable unit set and forget type of deal. Still
have the paperwork for it. If any specific questions let me know.

-- Bud White (Wwhite7950@AOL.com), June 20, 2001.
************
Mon ikke Bud White kan hjælpe dig?

Umiddelbart vil jeg tro at:
sort = minus/stel
rød=plus
gul=puls

....men hvad ved jeg?....

--
Mvh Peter HH
DMCN #2 - CBR600F4

Fra : sjukker@worldonline.~

Dato : 12-10-01 05:44

Hmmmm.

Jeg prøver...Tak for hjælpen

Hilsen røde

Fra : Armand

Dato : 12-10-01 15:53

Peter H. Hasselbalch <peter@hasselbalchs.dk> skrev i en

> [derudover:] Umiddelbart vil jeg tro at:
> sort = minus/stel
> rød=plus
> gul=puls

Og måske at farverne på tændspolerne ligefrem matcher :-/

Men mail dog til den gode Bud. Svaret der citeres er jo rimelig aktuelt!

--
Armand.

Fra : sjukker@worldonline.~

Dato : 13-10-01 16:48

Problemet er det, at spolen bliver lavet alt efter hvilken cykel den er til.
Og denne trænding er ikke original til cyklen den skal moneres på.

Selvfølgelig sender jeg svar hvis det passer..

Hilsen røde