hvilken sang?
Fra : Gizmoduck

Dato : 10-10-01 22:29

er det hvor der på et tidspunkt synges "a generation lost in space"
det er vidst nok en del af teksten i flere sange, men det er en helt
bestemt en jeg leder efter....men jeg kan sq ikke huske hvilken :(
nogen forslag?

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 10-10-01 23:03

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> wrote in message
> [...]
> det er vidst nok en del af teksten i flere sange, men det er en helt
> bestemt en jeg leder efter....men jeg kan sq ikke huske hvilken :(

google er din ven...

http://www.google.com/search?q=lyrics+%22a+generation+lost+in+space%22

(svaret ser ud til at være American Pie, 5. vers)

/Nikolaj

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 10-10-01 23:30

> google er din ven...

øv! der er altid nogen der skal ødelægge med google, for os der godt kan
svarer....

/Troels

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 11-10-01 08:38

"Troels Lund Laursen" <tllund@hotmail.com> wrote in message
> øv! der er altid nogen der skal ødelægge med google, for os der godt kan
> svarer....

Åh, undskyld. Jeg troede, jeg var ikke klar over, at det var en konkurrence.
Men jeg skal da gerne lade være med at "snyde" næste gang .

Nej, spøg til side; jeg mener faktisk at "google er din ven" svarene er mere
konstruktive, eftersom de viser, at selv et uvidende fjog som undertegnede
kan finde svaret på en masse ting bare ved at tjekke google. Så får vi plads
til flere af de sjove tråde, frem for spørgsmål som "hvaffor'n sang er det
her" "hvem skrev dette nummer", etc. Men det er vel en smagssag.

Mvh.
Nikolaj "google er din ven" Borg

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 11-10-01 15:11

> [...]
> Men jeg skal da gerne lade være med at "snyde" næste gang .
>
> Nej, spøg til side; jeg mener faktisk at "google er din ven" svarene er

Ja, jeg ved det godt. Det var også mere for sjov...

/Troels
- Der også godt kan lide google

Fra : Gizmoduck

Dato : 11-10-01 22:50

On Thu, 11 Oct 2001 00:02:46 +0200, "Nikolaj Borg"
<nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote:

> [...]
>
>http://www.google.com/search?q=lyrics+%22a+generation+lost+in+space%22
>
>(svaret ser ud til at være American Pie, 5. vers)

det var american pie, og ja jeg burde nok have brugt google,
men....det tænkte jeg jo ikke lige over ;)

forresten en sang der burde blive brugt mere i engelskundervisningen,
den kan man sq analysere på i timevis(jeg taler af erfaring) hehe

--

Gizmoduck

- som lover at bruge google næste gang

Fra : Tina Andersen

Dato : 10-10-01 22:44

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er vidst nok en del af teksten i flere sange, men det er en helt
> bestemt en jeg leder efter....men jeg kan sq ikke huske hvilken :(

The Ark - "It takes a fool to remain sane"

Whatever happened to the funky race?
A generation lost in pace,
-Wasn´t life supposed to be more than this?
In this kiss I´ll change your bore for my bliss
But let go of my hand and it will slip out in the sand if you don´t give me
the chance
to break down the walls of attitude,
I ask nothing of you
not even your gratitude
And if you think I´m corny
then it will not make me sorry
it´s your right to laugh at me
and in turn, that´s my oppurtunity
to feel brave
Every morning I would see her getting off the bus the picture never drops
it´s like a multicoloured snapshot stuck in my brain
it kept me sane for a couple of years
as it drenched my fears
of becoming like the others
who become unhappy mothers
and fathers of unhappy kids
And why is that?
´Cause they´ve forgotten how to play
maybe they´re afraid to feel ashamed
to seem strange
to seem insane
to gain weight
to seem gay
- I tell you this:
That it takes a fool to remain sane
It takes a fool to remain sane
It takes a fool to remain sane
In this world all covered up in shame
(-Oh, take it to the stage!)
So, take it to the stage in a multicoloured jacket take it jackpot,
crackpot,
strutting like a peacock
nailvarnish Arkansas
shimmy-shammy featherboah crackpot haircut
dye your hair in glowing red and blue,
-Do, Do, Do! What you wanna do, Don´t think twice, do what you have to do,
Do, Do, Do, let your heart decide what you have to do that´s all there is to
find
Cause it takes a fool to remain sane,
Oh,It takes a fool to remain sane

Mvh