Vibrator i 3330 død
Fra : Hansen

Dato : 10-10-01 17:08

Hej NG

Jeg er den indtil nu glade ejer af en 3330. Men så var det at vibratoren
stod af uden varsel, efter blot 3 måneder.... Så er det jeg tænker: Er
det et problem som der været mange af før? Eller har jeg blot været
uheldig? Jeg regner ikke med at der er noget jeg selv kan gøre, så jeg
bliver jo nok nødt til at undvære den en rum tid. Men så har jeg jo min
gamle Ericsson 688, der ikke har været bøvl med i 3 år .....

Hansen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-10-01 17:14

"Hansen" <bluesboys@-remove-hotmail.com> wrote in message

>Jeg regner ikke med at der er noget jeg selv kan gøre, så jeg
> bliver jo nok nødt til at undvære den en rum tid.

Har du glemt det der heder garanti?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-10-01 17:18

Bjarke Hansen skrev:

>Har du glemt det der heder garanti?

Reklamationsret!

Men Hansen skal da undvære den et stykke tid, hvis den skal til
reperation.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 10-10-01 19:07

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

> Men Hansen skal da undvære den et stykke tid, hvis den skal til
> reperation.

Ikke hvis Hansen er bosat nær Lyngby eller et andet servicecenter som
EMTS eller TeleService.

I sådanne tilfælde vil Hansen kunne få den lavet på meget kort tid. Ofte
på 30 min. (i hvert fald hos EMTS)

--
Christian

Fra : Affer

Dato : 11-10-01 00:06

> Ikke hvis Hansen er bosat nær Lyngby eller et andet servicecenter som
> EMTS eller TeleService.

> I sådanne tilfælde vil Hansen kunne få den lavet på meget kort tid. Ofte
> på 30 min. (i hvert fald hos EMTS)

Nokia Care Center laver den med det samme, kan de ikek lave den får du en
erstatning med hvor de har kørt alle dine numre over på (hvis det kan lade
sig gøe), de gange hvor jeg har haft min nokia til service sådan et sted har
de repareret telefonen på under 10 min, desuden har de også opdateret
softwaren hvis der var en nyere, det eneste de har brugt er imei nummeret
eller serie nummeret, ikek engang et bevis for at det var min telefon,
kvittering eller id eller noget, heller ikke mit club nokia kort, men det er
nok en god ide at tage sit club nokia kort med til udlandet hvis man skal
have repareret den der, det er også gratis inden for garanti perioden, så
jeg kan kun anbefale folk at melde sig ind i club nokia, en bedere service
har jeg kun set ved plextor (de laver cdrom drev), og til alle jer der har
købt telefonen i en radio tv butik eller andet, brug et nokia care center,
det er ti gange hurtigere og der er man også sikker på at få en kanon
service, de byder ofte på kaffe mens man venter

ja det var bare min 25 øre... næste...

// affer

Fra : Hansen

Dato : 11-10-01 07:54

Nu er jeg "desværre" bosat i Århus (Er da egentlig glad for det) og jeg
har fundet frem til noget de kalder for Nokia Concept Store - Vil det
være muligt at få ordnet den der?

Har ikke kunnet finde Nokia Care Center nogen steder her i nærheden...

Hansen

Fra : Affer

Dato : 11-10-01 11:46

> [...]
> være muligt at få ordnet den der?
>
> Har ikke kunnet finde Nokia Care Center nogen steder her i nærheden...

Nokia Concept Store
Guldsmedegade 2
8000 AARHUS C

Tlf. 45 86139059
Fax 45 86139062
E-mail
www

de er også et nokia care center, i hvert falde iflg club nokias
hjemmeside...

og ellers:

Sonofon Partner Århus
Holmstrupgårdvej 256
8210 ÅRHUS V

Tlf. 45 86241455
Fax 45 86245014
E-mail pr@sonofon-partner.com
www www.sonofon-partner.com

håber du kan bruge det til noget

// affer

begin 666 1x1.gif
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Hansen

Dato : 11-10-01 14:14

> [...]
> Guldsmedegade 2
> 8000 AARHUS C

> de er også et nokia care center, i hvert falde iflg club nokias

Det kunne jeg

Så har jeg fået ny vibrator - 5 minutter tog det.
Tak for hjælpen.

Hansen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-10-01 17:13

Hansen skrev:

> [...]
>stod af uden varsel, efter blot 3 måneder.... Så er det jeg tænker: Er
>det et problem som der været mange af før? Eller har jeg blot været

En af mine kammerater ringede febrisk til mig fordi hans var gået i
stykker. Det viste sig dog, at den blot var slået fra...

Nu er det ikke tilfældet vel? :)

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-10-01 17:18

> En af mine kammerater ringede febrisk til mig fordi hans var gået i
> stykker. Det viste sig dog, at den blot var slået fra...
>
> Nu er det ikke tilfældet vel? :)

Nu sidder den heller ikke i opladeren vel?

Fra : Hansen

Dato : 11-10-01 07:43

> Nu sidder den heller ikke i opladeren vel?

Bare rolig - Jeg har læst de tidligere posts, så det er ikke det der er
galt

Hansen

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 11-10-01 16:49

Davs.

> [...]
> bliver jo nok nødt til at undvære den en rum tid. Men så har jeg jo min
> gamle Ericsson 688, der ikke har været bøvl med i 3 år .....

Hvor bor du i landet?