Kan ikke tanke taletid
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-10-01 16:52

Mobilen fungere nu godtnok.. Men kan det virkelig passe at forhenværende
Worldonline er så dårlige. Jeg har fået 5 sms´er om at min taletid er under
25 kroner. Midt om nattet, og lige efter hinanden.. Skide hammer
irreterende.. Når man så ellers for taget sig sammen til at klikke sig ind
på siden.. Kommer der besked om, at services funktionerne er fejlbehæftede.
Men at man sagtens kan købe taletid.

Når man så har logget sig ind,, kan jeg så klikke på at bestille 200 kroner.
Når jeg trykke næste, kommer denne besked:

Fatal error: Call to a member function on a non-object in
/sysadm/local/web/services-mocom/service-site/services-mocom/service_time2.p
hp on line 73

Kan huske de andre gange for et par måneder siden, da jeg også tankede. Kom
denne fejl ógså. Men det virkerde pludselig efter et par forsøg.

Skal man virkerlig droppe, og hoppe væk fra Tiscali, flytte over til Club
bla bla, eller noget i den retning?

Fra : Frank W.

Dato : 10-10-01 19:16

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in

> [...]
>
> Fatal error: Call to a member function on a non-object in
> /sysadm/local/web/services-mocom/service-site/services-mocom/service_tim

Ved ikke lige hvorfor den fejl opstår, men jeg har lige købt 50 kr taletid
til min mobilos for 2 min siden og det gik smertefrit...

Hilsen
Frank

Fra : Anders Ravn

Dato : 12-10-01 13:09

Der er virkelig tit problemer med Tiscalis sider..

/Anders

Fra : Frank W.

Dato : 12-10-01 14:18

"Anders Ravn" <anders@thenetr.dk> wrote in

> Der er virkelig tit problemer med Tiscalis sider..

Jeg må lige revurdere min opfattelse og give dig og Bjarke ret...lige som
jeg troede det bare spillede kunne jeg hverken det ene eller andet...prøvede
at logge på her i morges og det fejlede bare totalt...

Nogen der ved om Telmore samme problemer ? med deres "TANK-online" ?

Hilsen
Frank.

Fra : Mickey

Dato : 12-10-01 14:42

> Nogen der ved om Telmore samme problemer ? med deres "TANK-online" ?

Jeg har aldrig oplevet problemer med Telmores side ( i hvert fald ikke nogen
der var deres skyld!)

Jeg har haft dem stort set fra day 1

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : John K

Dato : 12-10-01 15:00

> Nogen der ved om Telmore samme problemer ? med deres "TANK-online" ?

De værste børnesygdomme er vist væk nu.
Har ikke haft problemer med at sætte penge ind, men de forsvandt stort set
lige så hurtig som man satte dem ind :)

Mvh

John K