Linieafstand
Fra : Jesper Høy Jakobsen

Dato : 10-10-01 15:58

Hej,

Jeg har det problem, at når jeg i frontpage laver linieskift, så kommer der
en irriterende stor linieafstand, hvordan kan jeg ændre på det?

Jesper

Fra : ha

Dato : 10-10-01 16:10

> Jeg har det problem, at når jeg i frontpage laver linieskift, så kommer der
> en irriterende stor linieafstand, hvordan kan jeg ændre på det?

Hold "shift" tasten nede samtidig med at du trykker "enter".

mvh
ha

Fra : Bo Nielsen

Dato : 12-10-01 12:55

Enter indsætter et tvungent linieskift i tekstdokumenter.
Enter + shift indsætter linieskift i tekstdokumenter.

Bo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-10-01 16:15

Wed, 10 Oct 2001 16:58:27 +0200, skrev "Jesper Høy Jakobsen"
<jesperhoey@hotmail.com>:

>Jeg har det problem, at når jeg i frontpage laver linieskift, så kommer der
>en irriterende stor linieafstand, hvordan kan jeg ændre på det?

[Shift] + [Enter] = enkelt linjeskift
[Enter] = dobbelt linjeskift
--
med venlig hilsen