Ericsson - telefonnummer?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 10-10-01 15:57

Hej,

Hvordan kommer man telefonisk i kontakt med Ericsson. Nummeret 33 88 33 99 melder hele tiden optaget...

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Mickey

Dato : 10-10-01 16:35

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kommer man telefonisk i kontakt med Ericsson. Nummeret 33 88 33 99
melder hele tiden optaget...

måske fordi du ikke er den eneste der vil i kontakt med dem ? ;)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 11-10-01 07:24

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Hvordan kommer man telefonisk i kontakt med Ericsson. Nummeret 33 88 33 99
melder hele tiden optaget...

virker da fint.. ring indenfor normal arbejdstider 8-16

Fra : Ham Selv

Dato : 11-10-01 17:02

Hej
Jeg har haft fat i dem 2 gange idag. Begge gange kom jeg igennem efter 5-6
"dytteli-dyt" dvs. max 30 sek.

--
Hans-Henrik Nørager
Esbjerg