Morsø 1124 og 1125
Fra : Bjarne Petersen

Dato : 02-01-01 01:25

Hej

Er der nogen som ligger inde med info om Morsø 1124 og 1125 brændeovne.
Evt et link til et sted med tekniske data og billeder.
Jeg har prøvet morsø's hjemmeside, men det nærmeste er deres 1126 ovn,
spørgsmålet er om 1126 er en videreudvikling af 1124 og 1125?
Hilsen Bjarne Petersen

Fra : Anders

Dato : 03-01-01 13:04

Skriv til morsøe og spørg dem - de har en fin kundetjenste. Hvis du har en
telefon .... kan du jo ringe til dem...