Træpiller
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 01-01-01 22:51

Jeg bruger i øjeblikket træpiller fra HP( de er ok men dyre) til mit
baxi stoker.
Er der nogle som har gode/dårlige erfaringer med andre typer
Med venlig hilsen
Niels Peter.

Fra : N/A

Dato : 02-01-01 20:21

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 02-01-01 20:21

Hvordan er kvaliteten og aske mængde?
Niels Peter

"Henning L.Andersen" skriver:

Fra : Henning L.Andersen

Dato : 02-01-01 20:44

> Hvordan er kvaliteten og aske mængde?
> Niels Peter

Æhhh KFK sælger HP træpiller da de ejer det meste af fabrikken, så det
er de samme piller du fyrer med.

Fra : Brian Skaarup

Dato : 03-01-01 20:50

On Tue, 2 Jan 2001 20:44:08 +0100, "Henning L.Andersen"

Jeg kan finde priserne på
http://www.hpbriketter.dk/produkt.htm
Men hvad koster fragten?

Fra : Henning L.Andersen

Dato : 04-01-01 17:33

"Brian Skaarup" <brian@skaarup.org> skrev i en meddelelse

> Jeg kan finde priserne på
> http://www.hpbriketter.dk/produkt.htm
> Men hvad koster fragten?

Ja se der kommer snedig vestjydsk besindighed til gavn, sammen med en
ordentlig portion frækhed.
Fragten kan man tiltider snakke sig fra hvis man ikke lige står og skal
bruge pillerne her og nu, jeg har fået fra KFK uden fragt, det tog sin
tid at overbevise dem om at jeg var fattig og havde kone og 18 sultende
børn, og ingen varme i huset