Kan ikke følge med
Fra : Mr. D

Dato : 10-10-01 14:09

Jeg har lige sendt 7 korte svar og et længere indlæg. Jeg har stadig 13
indlæg markeret til besvarelse, og nogle af dem har jeg haft længe. Jeg
skylder bl.a. Daniel, Benjamin, Martin, Vidal, Borge, Kenn og
Rengøringsassistenten - og nogle af dem er meget gamle.

Jeg vil så utroligt gerne blande mig i alting, men jeg er ikke sikker
på, jeg kan magte det rent tidsmæssigt...

....så hvis jeg ikke får besvaret, undskylder jeg

Måske skulle jeg viske tavlen ren og starte forfra. Stress kommer som
bekendt ikke af alle de besvarelser, man når, men af alle de markerede
indlæg, man har til at stå

Venligst

Mr. D

Simon Griis