Hvor meget koster godt brænde??
Fra : Anders W

Dato : 31-12-00 09:55

Og hvor køber man det nemmest i nordsjælland?

Jeg har netop købt brændeovn og nu skal jeg bruge noget brænde.

MEN:

* Hvad skal man købe?
* Hvorhenne?
* Og hvad bør det koste?

Anders

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 01-01-01 13:22

"Anders W" <x@x.dk> skrev i en meddelelse
> Og hvor køber man det nemmest i nordsjælland?
>
> Jeg har netop købt brændeovn og nu skal jeg bruge noget brænde.

Nemmest (og dyrest) så skal du kontakte den nærmeste tømmerhandel eller
kigge på www.dantrae.dk. Du kan også prøve at finde et savværk, der sælger
stumper fra produktionen.

Billigst - så køber du et sankekort til den nærmeste skov, og henter det
selv hjem.

en mellemting er at købe stammer i skoven og selv skære dem op og flække
dem.

mvh
Bendt

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-01-01 13:39

Med alt det der ligger væltet, skulle det være let at få lov til at få det
gratis for at gøre arbejdet med at rydde op. Der er også masser af ældre,
der vil give træ væk for at få det fjernet fra haven. Men her og nu må du jo
punge ud for at få noget tørt.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen