Amatør film
Fra : GI Jones

Dato : 10-10-01 12:47

Findes der nogle websites/forums, der indeholder oplysninger om
optagelser af low-budget film. Jeg er specielt interesseret i udveksling
af kontaktoplysninger mellem instruktører og skuespillere og så videre.

Fra : Jesper Stampe

Dato : 11-10-01 17:13

"GI Jones" <gijones@REMOVEf2s.com> skrev i en meddelelse
Findes der nogle websites/forums, der indeholder oplysninger om
optagelser af low-budget film. Jeg er specielt interesseret i udveksling
af kontaktoplysninger mellem instruktører og skuespillere og så videre.

Denne side http://www.videoedit.dk/ er vist mest til beregnet til den
tekniske del men måske du der kan finde ligesindede.

Fra : Asle Bjerva

Dato : 11-10-01 21:54

"Jesper Stampe" <nomail@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> Denne side http://www.videoedit.dk/ er vist mest til beregnet til den
> tekniske del men måske du der kan finde ligesindede.

Det finnes mange tusen websider om emnet,
Forsøk for eksempel et søk i http://www.google.com/
på Low budget filmmaking
--
Asle Bjerva, Oslo