Aplett og packages
Fra : Claus Jul Larsen

Dato : 10-10-01 11:19

Hej

Jeg laver en applet med javac Simple.java

I den er der en

import dk.enovasion.MySqlDbConnect

fra enovasion.jar

Når jeg kører apletten fra en browser, så kan den ikke finde
dk.enovasion.MySqlDbConnect

Hvordan får jeg den ind i en VM?

Claus

Fra : Christian Damsgaard

Dato : 10-10-01 15:06

Kik evt. på følgende side:
http://java.sun.com/j2se/1.3/docs/guide/misc/applet.html

Som du kan se kan man give en række parametre til et <applet> tag.

<APPLET
CODEBASE = codebaseURL
ARCHIVE = archiveList
CODE = appletFile ...or... OBJECT = serializedApplet
ALT = alternateText
NAME = appletInstanceName
WIDTH = pixels HEIGHT = pixels
ALIGN = alignment
VSPACE = pixels HSPACE = pixels

<PARAM NAME = appletAttribute1 VALUE = value>
<PARAM NAME = appletAttribute2 VALUE = value>
. . .
alternateHTML
</APPLET>

Specielt er det i dit tilfælde ARCHIVE parameteren du skal kikke på.
/Christian Damsgaard