Pegøjt Speedfight I
Fra : PHK

Dato : 10-10-01 10:57

En af mine venner har en Pegøjt Speedfight version I. Hans kilerem sprang
ved 9.000 km.

Skal han selv betale det

- hvis den er over 1 år gammel?
- hvis den er under 1 år gammel?

--
_
|_|

Fra : Brian aka Hekto

Dato : 10-10-01 11:38

...... spørg Peugeot!?
Hvis der er pillet ved den, er der ingen tvivl.
Ellers er det da bare at skifte den.

/Brian

Fra : Thomas

Dato : 10-10-01 17:26

PHK wrote in message <9q163j$9s$3@sunsite.dk>...
>En af mine venner har en Pegøjt Speedfight version I. Hans kilerem sprang
>ved 9.000 km.
>
>Skal han selv betale det

Ja det vil jeg mene da det er en sliddel.

mvh. Thomas

Fra : Gundersen

Dato : 10-10-01 20:00

Hej

Ja, det skal han med 99,9% sikkerhed, da det er en sliddel, og 9kkm er også
ganske godt, hvis det er den samme rem, han har kørt med! Jeg mener at de
skifter den vced 5-6kkm eftersyn, hvis man bruger den slaks!

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk

Fra : Brian Sørensen