Problemer med øvelser i D. J. Barnes
Fra : Rasmus Christofferse~

Dato : 10-10-01 08:59

"Object-Oriented Programming with Java".

En del af øvelserne i bogen er små programmer der skal afvikles i vinduer
(jeg er endnu ikke kommet til at lave vinduerne selv). Mit problem er, at
jeg
ikke kan finde et program at afvikle disse "GUI" programstumper i. Kan
Netscape bruges? I givet fald hvordan? Jeg håber der er en der kan hjælpe,
da jeg er kørt fast

Med venlig hilsen

Rasmus Christoffersen

Fra : The MaXx

Dato : 10-10-01 15:18

>Mit problem er, at
> jeg
> ikke kan finde et program at afvikle disse "GUI" programstumper i. Kan
> Netscape bruges?

Er der tale om applets eller Applicationer?
Ligegyldig hvad er værktøjerne med i JDK'en.
Til applets bruger du bare appletvieweren og til applicationer skal du bare
eksekvere dem med java.exe (i windows).
Vinduerne du ikke kan lave er jo bare frames.... Det står der vel et sted i
din kode (med mindre det er en applet så er det i sig selv et "vindue").

Håber det kastede lidt lys over tingene, ellers må du jo spørge igen.
Prøv at brug tutorialsne på www.javasoft.com (sun)

The MaXx

Fra : Rasmus Christofferse~

Dato : 11-10-01 07:45

"The MaXx" <the_maxx@mail.dk> skrev:

> [...]
> din kode (med mindre det er en applet så er det i sig selv et "vindue").
>
> Håber det kastede lidt lys over tingene, ellers må du jo spørge igen.

Tak for hjælpen, så blev jeg så meget klogere.

Mvh

Rasmus Christoffersen