Harley reklame. Ikke vont ment
Fra : TOMAS KNUTSEN

Dato : 09-10-01 22:53

Fra : Biker-Torben®

Dato : 10-10-01 16:45

He, he, he... udmærket.

Torben
(der selv har kørt Harley og _desværre_ må sige, at det ikke er helt forkert

www.bikertorben.dk

Fra : Harald Blaatand

Dato : 11-10-01 00:26

"Biker-Torben®" <torbensnewsmail@cybderdude.com> wrote in message
> He, he, he... udmærket.
>

> Torben
> (der selv har kørt Harley og _desværre_ må sige, at det ikke er helt
forkert

> www.bikertorben.dk
>

> Meget ´morsomt!
Jeg har kørt Harley siden 1985,og det eneste jeg har "tabt" er den Harley
nogle røvhuller stjal i 1987,efter at jeg havde brugt 2 år på at gøre den
lidt pæn efter at politiet i Belgien havde kørt og mishandlet den et par år.

Mvh HB (der engang har kørt Yamaha R5 350,Yamaha XS 650,Kawasaki Z1900/1100
,MZ 125 Sport,Triumph Thunderbird,BSA Thunderbolt)

http://bigtwin.freeyellow.com/page3.html

Fra : RpR

Dato : 11-10-01 08:01

> Måtte le da jeg så denne.
> http://www.roadracing.org/macromedia/harley.html

lol
ik' engang løvn! =)

Har været til Als Træf med en kammerat's stedfar på hans gamle Harley, og
ligepludselig begyndte den at trække til højre mens vi kørte! "hva' sa'ten!"
Så var det motoren der var på vej ud af stelet til højre, godt han som
Harley kører altid havde et transportabel værksted med =)
Nå ja, han nåede da at se lidt af træffet..

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Harald Blaatand

Dato : 11-10-01 21:26

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message

> [...]
> --
>
> Prøv at tage en 20-30 år gammel MC,hvis ikke den har været skilt ad mindst
10 gange af ligeså mange personer,så skil den for en sikkerheds skyld selv
ad 15 gange,kast så skidtet sammen,ødelæg et par gevind,glem et par bolte og
undlad at spænde dem du husker korrekt!
Herefter vil det nok ikke komme som en stor overraskelse at det ikke er
specielt driftsikkert!

Mvh HB
Two stroke sucks

http://bigtwin.freeyellow.com/page3.html

Fra : RpR

Dato : 12-10-01 02:49

> [...]
> undlad at spænde dem du husker korrekt!
> Herefter vil det nok ikke komme som en stor overraskelse at det ikke er

Har haft mange knallerter, så dén kender jeg =)
Men hans HD var faktisk slet ikke så gammel på det tidspunkt, 2 år, dog købt
i stumper og fragtet herover USA, så han har selv samlet den. Hvor hans
evner til at skrue en motor sammen ligger aner jeg ikke, men den kører da
endnu =)

Fra : Harald Blaatand

Dato : 12-10-01 15:47

Klip------>
> [...]
> i stumper og fragtet herover USA, så han har selv samlet den. Hvor hans
> evner til at skrue en motor sammen ligger aner jeg ikke, men den kører da

Hvis han selv har samlet den er der jo kun en at bebrejde at boltene falder
af

Mvh HB
http://bigtwin.freeyellow.com/page3.html

Fra : RpR

Dato : 12-10-01 18:06

> Hvis han selv har samlet den er der jo kun en at bebrejde at boltene
falder
> af

Du mener de skal være knokkelspændt via maskine og punktsvejset før der er
en chance de holder? =)

Fra : Harald Blaatand

Dato : 13-10-01 03:05

--

> falder
>
> Du mener de skal være knokkelspændt via maskine og punktsvejset før der er
> [...]
Jeg mener bare at man skal bruge selvlåsende møtrikker og spænde dem med
det rigtige moment
Mvh HB