Benchmarks - lidt OT
Fra : HB

Dato : 09-10-01 21:55

Hej alle

Jeg ved godt at man ikke skal lægge for meget i benchmark resultater, men
noget under mig dog !!

Jeg kørte engang 3Dmark2000 med følgende maskine : celeron 850mhz, Creative
Geforce 32 ram, 256 mb ram og Win 98 SE .............og jeg fik vist et
resultat omkring 4500 3d marks. Så langt så godt !!

Når jeg kører det samme program nu med : celeron 850mhz, Pixelview Geforce2
gts m. 64ddr ram, 256 mb ram og Win 2000..........så hedder resultatet
pludselig ca. 2600 3d marks.

Det hænger vist ikke helt sammen!?! - Er det min Win2000 som jeg har sat
helt forkert op eller mangler jeg nogle mirakel drivere som jeg endnu ikke
har installeret. Jeg håber ikke at det er mit Grafikkort der er problemer
med.

Skriv gerne hvad I tror jeg kan gøre for at få mit system til at køre
bedre.....

Vh Henrik

Fra : *Tweak*

Dato : 10-10-01 08:17

Mine benchmarks blev halveret da jeg gik fra me til xp. Nu køre jeg med de
nye drivere og nu er resultaterne ca ens. Så sørg for at køre med de nyeste
drivere det er alfa omega.
--
*Tweak*
icq: 131528069

Fra : -=Madsen=-

Dato : 10-10-01 17:25

Ja og Service Pack 2 til win2000 giver også extra ydelse

Fra : Uni Bull

Dato : 10-10-01 15:48

"HB" <pooc10@hotmail.com> proklamerede in

> [...]
[klip]
> Når jeg kører det samme program nu med : celeron 850mhz, Pixelview

Bar efor en god ordens skyld - nu *er* det samme program ikk' ?
Det er ikke 3DMark2001 du kører i anden omgang ?

Btw: Med TB1200MHz, 1024MB, GF2GTS-32MB ligger jeg på små 7500 i 3Dmark2000.
--
Uni Bull
København K

Fra : HB

Dato : 10-10-01 22:11

Jo det er 3DMark2000 jeg har kørt begge gange - mine resultater i 3DMark2001
er direkte latterlige....

vh Henrik

Fra : Uni Bull

Dato : 11-10-01 22:26

> Jo det er 3DMark2000 jeg har kørt begge gange - mine resultater i
> 3DMark2001 er direkte latterlige....

Hmm... Jeg havde omkring 5600 i 3DMark2000 med en TB700.
Da jeg skiftede den ud med en 1200 steg min bench til de nævnte små 7500