Påfyldning af vald på oliefyr
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-12-00 13:28

Hej alle,

Ifm. min snart overståede hushandel (forhåbentligt!!!) har jeg et kort
spørgsmål:

Er det alm. at husejeren selv påfylder/efterfylder vand på
centralvarmen/beholderen, hvis dette er nødvendigt ?

Søren C. Fischer
http://www.soren.fischer.ms

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-12-00 15:47

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as> skrev :

Har du ikke lige stillet det samme sp. i dk.bolig ?

Når du poster til flere grupper , bør du crossposte det istedet og
sætte FUT - follow up to - den gruppe du selv føler er mest relevant

Så sparer du folk for at svare 2 gange

Venligst
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
SE billederne da Tom hoppede i Sønderborg Havn på www.froerup.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 27-12-00 17:41

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når du poster til flere grupper , bør du crossposte det istedet og
> sætte FUT - follow up to - den gruppe du selv føler er mest relevant

Gudskelov har jeg gennemlæst www.usenet.dk adskillige gange, så at mit
spørgsmål blev postet 2 gange skyldes ene og alene, at jeg først begik den
fejl, at jeg kom til at sende det til kun en gruppe - og så er det jo lidt
svært at lave om...
Men tak for belæringen

Søren C. Fischer
http://www.soren.fischer.ms

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-12-00 19:14

> [...]

>fejl, at jeg kom til at sende det til kun en gruppe - og så er det jo lidt

Du er tilgivet , jeg drillede blot fordi jeg har set gode indlæg fra
dig så tit, og regnede dig for ganske dreven udi sporten

Venligst

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 27-12-00 22:08

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as> skrev i en meddelelse
> at jeg først begik den
> fejl, at jeg kom til at sende det til kun en gruppe - og så er det jo lidt
> svært at lave om...

Du kan slette dine egne indlæg - også efter de er sendt.

mvh
Bendt

Fra : Calle

Dato : 25-12-00 23:16

Hej

Ja, Fyret er/bliver jo din private ejendom, så det er egen opgave. Men jeg
håber ikke det er hverdagsbegivenhed, da det tyder på utætheder på systemet,
der jo er et lukket system.

Calle

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 27-12-00 17:42

"Calle" <Calle@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ja, Fyret er/bliver jo din private ejendom, så det er egen opgave. Men jeg
> håber ikke det er hverdagsbegivenhed, da det tyder på utætheder på

Jeg har lige købt hus, så jeg slås lidt med mægler/sælger om den korrekte
fremgangsmåde...
Ekspansionsbeholderen var nemlig utæt, da fyret første gang skulle
startes...

Søren C. Fischer
http://www.soren.fischer.ms

Fra : Calle

Dato : 27-12-00 23:28

Hej

Jamen, så tillykke med handelen. Er det første gang du bliver husejer?

Calle

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 06-01-01 22:37

> Hej
>
> Jamen, så tillykke med handelen. Er det første gang du bliver husejer?

Ja, det er første gang.
Og dette er mit første usenet-indlæg postet fra det nye hus

Søren C. Fischer
http://www.soren.fischer.ms

Fra : Jean Seeberg

Dato : 02-01-01 22:52

Hej Søren.
PAS PÅ, da min kone og jeg for første gang skulle købe hus, havnede vi i
den situation at jeg skulle fylde vand på anlæget en gang om dagen, på
centralvarmeanlæget. Jeg opdage fejlen 3 dage efter overtagelse. Sælger
ville ikke indrømme og vi havnede i retten, der gik et år inden sagens
afslutning, vi "vandt" men det kostede os alligevel små 10.000 kr.(varmerør
i badeværelses gulv var tærret op, pga. konstruktionsfejl)
Du kan få trykprøvet anlæget af en smed. Hvis anlæget er konstrueret korekt,
må du højst efterfylde 1-2 gange om året. Du må ikke have en fast
tilslutning fra vandværket til påfyldning på fyret, det skal være en løs
slange som du påmonterer når du efterfylder.
Du kan vel også forsikre dig mod evt. fejl i dag.
Held og lykke med købet, det bliver en dejlig tid i går i møde.
Jean