frame scroll bar dril
Fra : afCindy

Dato : 09-10-01 19:09

Hej...

Jeg arbejder paa en hjemmeside (dreamweaver) der har drillet mig en del med
hensyn til een enkelt detalje:

der er to frames
-------------------------
| |
| frame1 |
| ------------------------ |
-------------------------

I den oeverste frame har jeg en grafik de gaaar paa tvaers af hele siden,
(fra venstre til hoejre hjoerne) hvis jeg har scroll bar paa "auto",
efterlader scrollbaren, som jo forsvinder hvis jeg maksimerer vinduet, et
hvidt hul i det hoejre hjoerne af min oeverste grafik (som er et
baggrundsbillede i et table)

Jeg ville vaere overrasket hvis der overhoved er nogen der forstaar mit
nonsense..haha...men jeg vil ivaerrdsaette en hver hjaelp..tak

Karina

Fra : jopa

Dato : 09-10-01 19:26

"afCindy" skrev bla
> Jeg ville vaere overrasket hvis der overhoved er nogen der forstaar mit
> nonsense..haha...men jeg vil ivaerrdsaette en hver hjaelp..tak

Har du ikke en URL det ville være lettere, ellers bliver det gætværk.
ps: bruger du Amerikansk Tastatur ??

--
jopa
www.jp-web.dk