Plæneklipper - Partner - hvilket værksted
Fra : Morten Larsen

Dato : 09-10-01 18:18

Hej

Først undskyld x-post, og jeg kan ikke hitte ud af at
lave fut, så hvis nogen gider forklare, så takker jeg.(OE5)

Nu mit problem: Jeg har for nylig købt en plæneklipper af
mærket Partner 46D hos Harald Nyborg. Den er jo som man
næsten kan forvente defekt. Nu kan jeg vælge at henvende mig hos HN, eller
køre til en "Electrolux Outdoor Products" - godkendt reperatør, som
der står i garati-beviset. Jeg hælder lidt til en reperatør, da man her nok
kan tale med en der ved hvad en plæneklipper er for en maskine.

Hvordan finder jeg en sådan en reperatør - jeg har søgt og søgt på nettet,
men måske de forkte steder ? Kender nogen her sådan en ?

Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-10-01 18:35

Tue, 9 Oct 2001 19:17:52 +0200, skrev "Morten Larsen"
<hos@larsen.dk>:

>Først undskyld x-post, og jeg kan ikke hitte ud af at
>lave fut, så hvis nogen gider forklare, så takker jeg.(OE5)

news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express kan
hjælpe dig med det, hvis nedenstående ikke hjælper:

Når du har åbnet for at skrive en ny meddelse, gå i Vis og så Vis
Alle brevhoveder (eller lign.) og så skriver du gruppenavnet,
hvor der skal futtes til i feltet Opfølgning Til.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Morten Larsen

Dato : 09-10-01 19:13

> [...]
> Alle brevhoveder (eller lign.) og så skriver du gruppenavnet,
> hvor der skal futtes til i feltet Opfølgning Til.

Det er der ikke noget der hedder hos mig (oe5) eller
noget der ligner, men jeg prøver dit link - tak

Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-10-01 19:58

Tue, 9 Oct 2001 20:12:31 +0200, skrev "Morten Larsen"
<hos@larsen.dk>:

>Det er der ikke noget der hedder hos mig (oe5) eller
>noget der ligner, men jeg prøver dit link - tak

Jo, hvis du har åbnet for at skrive en ny meddelse, ellers er
feltet der ikke.

Fut news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Torbenth

Dato : 09-10-01 23:16

Morten Larsen skrev i meddelelsen <9pvber$2be$1@news.cybercity.dk>...

Hej.

Ring til HN. Så får du nummeret på en reparatør. Det gjorde jeg med et
fryseskab.

Mvh.
Torben