IFØ problem.
Fra : Peter

Dato : 17-12-00 16:47

Hej
Jeg har et problem med mit IFØ toilet,
når jeg prøver et stort skyl vil det ikke give så meget vand som når jeg
trykker på lille skyl, jeg har oplevet problemet flere andre steder
hvad er der galt ?
mvh
Peter Micheelsen
lpm@it.dk

Fra : Bo

Dato : 17-12-00 17:36

Har du ikke bare monteret knappen 180 grader forkert ?

Bo

Fra : N/A

Dato : 17-12-00 18:34

Fra : Hauge

Dato : 17-12-00 18:34

Hejsa

"Peter" <lpm@it.dk> wrote in message news:91ir8u$2c7b$1@news.cybercity.dk...

> ja hvis det bare havde været så enkelt, men desværre nej, den vender
rigtigt
> nok

Fik engang den forklaring, at den skrue/møtrik af plastic der skruer 'låget'
fast, skal strammes så meget at den siger 'klok' eller noget i den stil, jeg
havde engang samme problem, og fik at vide af min lokale VVS'er at det _kan_
være problemet.

En anden ting kan være, at de to flamingo flydere der styrer hvornår den
skal stoppe med at lukke vand ud, er faldet af/gået løse, den i højre side
skal sidde nederst.

Mvh Hauge