Koh Samui - AC eller Fan ??
Fra : Jesper

Dato : 09-10-01 16:20

Vi står og skal til at booke noget at bo i på Koh Samui, hvor vi skal ned i
November.
Er der nogen der har erfaringer med om man skal vælge noget med A/C eller en
fan er nok ???
Og hvis der er nogen der kan anbefale nogle steder på Chaweng beach ville
det også være fint !!

PFT

Med venlige hilsner
Jesper

Fra : bamsefarr

Dato : 09-10-01 18:34

om du skal vælge det ene eller det andet,hvis du ikke har det med varme ja
så skal du vælge fan, jeg vil vælge et værelse med begge dele det gør jeg
når jeg rejser i thailand og det koster ikke mere.
hiels

Fra : Gard Karlsen

Dato : 10-10-01 07:39

Hei

Det er alltid deilig med AC for det kan bli litt varmt i Thailand ....jeg
vil ellers anbefale min hjemmeside der jeg har lagt ut reisebrev og bilder
fra blant annet turer til Koh Samui og Phuket. Linken til siden er
http://donar.netpower.no/~ghk/

Jeg håper at dere får en riktig fin tur til Koh Samui. Vi hadde en
fantastisk fin tur til denne øya.

Mvh
Gard Karlsen
gard@karlsen.ms

Fra : Biker-Torben®

Dato : 10-10-01 16:52

Jeg synes man har tendens til forkølelse hvis man vælger AC.

Personligt synes jeg fan er fint nok.

Men, hey - prøv begge dele og se, hvad du synes

Torben

www.bikertorben.dk

Fra : Biker-Torben®

Dato : 10-10-01 16:53

OK - først nu ser jeg selvfølgelig, at du har tænkt dig at booke på forhånd.
Men hvis dit valg viser sig at være forkert kan du formentlig få et andet
værelse alligevel med enten AC eller fan...