Aprilia Sonic
Fra : Tomas Linnet

Dato : 09-10-01 15:21

Hej NG

Jeg har lige købt en Aprilia Sonic. Mit forsikringsselskab vil have oplyst
motornummeret, men hvor har de gemt det???

Hilsen Tomas Linnet
NC30 og Sonic

Fra : Elbarto

Dato : 09-10-01 17:57

nemt nok ....på selve blokken --*gggggg*
ej ...sidder sikkert ved den ene side at krumtaphuset lige ved cyll

ElBarto
"livet er som fyldtesjokolader..... man ved aldrig hvad man får"

Fra : Denzazpar

Dato : 13-10-01 11:57

Der er en lille rektangelformet split på motorblokken, hvor det står..