OSX 10.1 spørgsmål
Fra : Jan Richardy

Dato : 09-10-01 13:31

Hejsa...

Jeg har lige to spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med.

1.
Den 30. juni købte jeg en 500mhz iBook combo hos Fredgaard. Der var kun
OS9.1 installeret på den. Kan jeg via up-to-date programmet få en fuld
version af OS 10.1 DK gratis (når det kommer) ? Jeg synes at have hørt at
alle iBooks faktisk skulle sælges med OS X, selvom det ikke var alle som
nåede at få det installeret fra fødslen. !?!??!?!

2.
Jeg købte også den originale OS 10.0 (IE) til min G4 tilbage i april/maj
(eller hvornår det nu var). Hvis jeg ikke gider stå i kø hos officeline og
vælger at bruge up-to-date til at få 10.1 opgraderingen, kan jeg så være
sikker på at de sender mig en IE version og ikke venter indtil den danske
kommer og sender sådan en fætter ?

Jeg har prøvet at ringe til Apple for at få svar, men ham de vil stille mig
videre til tager aldrig telefonen .. hehe ...

På forhånd tak for hjælpen ...

---

Jan Richardy
spil.apallas.com

Fra : Michael Holm

Dato : 09-10-01 17:26

Jan Richardy <jan@richardy.dk> wrote:

> [...]
> alle iBooks faktisk skulle sælges med OS X, selvom det ikke var alle som
> nåede at få det installeret fra fødslen. !?!??!?!
Det er da i hvertfald et forsøg hver at sende kuponen ind !
> [...]
> sikker på at de sender mig en IE version og ikke venter indtil den danske

jeps, så får du IE version, (husk jo vedlægge købsdok.)

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=106505

held og lykke

--
Michael Holm