er www.termoruder.dk ok?
Fra : Anders W

Dato : 12-12-00 17:24

Hej,

Er der nogen der har erfaring med www.termoruder.dk og deres TPS termoruder?
De er godt nok meget billigere end et tilbud jeg har fået fra en lokal
glarmester.

Nogle erfaringer? Eller andre gode tåd med termoruder?

Mvh: Anders

Fra : Jean Seeberg

Dato : 05-01-01 21:12

Hej Anders
I følge: Gør Det Selv 16/2000-24 november.
Side 4. De skriver: At de nye typer TPS-termoruder er både bedre og
billigere end den gamle form for termov. pga. ruderne er samlet med
afstandslister af gummi fremfor førhen med metallister (som jo nok din
glarmester benytter endnu). De skriver at de yderste 5-10 cm. af ruden har
en isolering, der er op til 8% bedre med TPS. Og det nedsætter - eller
udelukker- risikoen for kondens på den indvendige side af ruden.
GDS henviser også til www.termoruder.dk hvor du også samtididig kan
bestille de nye ruder. Samt Arcotec. Tlf. 44 44 58 01
Jeg har et par stykker der er punkteret, og vil prøve de nye ruder her til
foråret.
Hilsen Jean
--------