Hvordan finder jeg andre makrobiotikere?
Fra : Esben

Dato : 09-10-01 10:40

Jeg er ved at prøve at komme mig over lang tids sygdom ved at vende
tilbage til makrobiotisk madlavning, men jeg savner nogen at dele det
med - evt. en madklub eller lign.

Er der nogen her der har nogen gode idéer til hvordan jeg finder det?
Jeg bor i Kbh.

vh esben

Fra : Johnnie Hougaard Nie~

Dato : 09-10-01 16:38

Esben wrote:
> Er der nogen her der har nogen gode idéer til hvordan jeg finder det?

Du kan sikkert finde nogen her: http://www.makrobiotik.dk/

Mvh. Johnnie

Fra : Esben

Dato : 10-10-01 11:51

Johnnie Hougaard Nielsen <sfromis@post1.tele.dk> wrote:

> Du kan sikkert finde nogen her: http://www.makrobiotik.dk/

Super! Jeg arbejder med IT, men glemte at snart sagt alting ER komet på
nettet nu . Tak for hjælpen!

mvh esben

Fra : Lis Dehle

Dato : 09-11-01 14:03

Kær Esben!

Du kan f.eks. gå til siden www.makrobiotik.dk der står en del om emnet og
opskrifter osv.
Kærlig hilsen Illona

Fra : Lis Dehle

Dato : 12-11-01 10:16

Kære Esben!
Makrobiotisk forening har faktisk lavet en hjemmeside, måske står der noget
om kontakt. www.makrobiotik.dk Der er også opskrifter, artikler osv. Held og
lykke