Stor sliktrang og istrang!
Fra : SkyeWoman

Dato : 09-10-01 09:42

Hejsa, hvad gør i ved stor slik-trang og is-trang??

Jeg prøver at tabe mig med tager ski på istedet;)) Nogen som har nogle
forslag?

Skye

Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 10-10-01 00:25

> Hejsa, hvad gør i ved stor slik-trang og is-trang??

Holder mig mæt. Det sker for mig kun når jeg glemmer at spise ordentlige
måltider pga. travlhed ol.

Anders

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 10-10-01 11:58

HELT enig...
måske du også skulle kikke lidt på hvor meget (eller lidt -for lidt) fedt du
........!

og er det noget der fortsætter efter du husker at spise så meget at du
heletiden er mæt kan det være en kandida

Kasper

Fra : SkyeWoman

Dato : 10-10-01 13:10

Tak for svarene, "desværre" spiser jeg sundt og godt ud over slikken og is
osv..., ikke vildt meget fedt mange grønsager og mange frugter:)))

Den mad Candida har jeg hørt før jeg var hos en kostvejleder som testede mig
også for lavet blodsukker, jeg fik noget for det dengang men stoppede pga
der var så meget jeg skulle tage....måske jeg skal se på det igen.

Skye

Fra : Millie

Dato : 10-10-01 17:32

Du må afgjort i gang med en lavglukæmisk kur! lavt blodsukker skal man tage
alvorligt, inden det udvikler sig til sukkersyge. Det er også årsagen til
til sødt-trang..
søg f.eks. på google.com på ordene glukæmisk index
jeg har fulgt principperne og har smidt 14 kg. på godt og vel 2 måneder.
HIlsen Millie

Fra : SkyeWoman

Dato : 10-10-01 18:28

Uha, tak det vil jeg kikke efter, kan man også finde prinsipperne på nettet?
Jeg vil lede efter det jeg fik i sin tid:)

Skye

Fra : SkyeWoman

Dato : 10-10-01 18:51

Diego fandt ikke noget under glukæmisk index?? Var der mon et andet
søgeord??

Skye

Fra : SkyeWoman

Dato : 10-10-01 22:42

Har fundet min gamle bog "Aldrig mere træt" af Oscar Christensen;))

Er det dette du har fulgt?

Skye

Fra : Millie

Dato : 11-10-01 17:30

http://www.google.com/search?hl=da&q=glyk%E6misk+index&btnG=Google-s%F8gning
&lr=lang_da

- det skyldtes en lille stavefejl, det hedder glykæmisk index, sorry.
Held og Lykke med projektet!

Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 10-10-01 17:37

"SkyeWoman" <skyenospam@mail.dk> wrote in message
> Tak for svarene, "desværre" spiser jeg sundt og godt ud over slikken og is
> osv..., ikke vildt meget fedt mange grønsager og mange frugter:)))

Det "klassiske" svar er så at få lidt fedt i kosten gennem fisk. Prøv at
spise f.eks. laks eller røget makrel 1-2 gange om ugen.
Protein/fedt-ballancen er helt fin i fisk, og du får lige de fedtsyrer du
har brug for, for at smøre ledene og optage vitaminerne.

Fra : SkyeWoman

Dato : 10-10-01 18:29

> [...]
> Protein/fedt-ballancen er helt fin i fisk, og du får lige de fedtsyrer du
> har brug for, for at smøre ledene og optage vitaminerne.

Det vil jeg prøve, jeg er ikke så glad for fisk, men jeg ved du har ret, jeg
bør få mere fisk;)

Skye

Fra : Erna Andersen

Dato : 11-10-01 21:42

> Det vil jeg prøve, jeg er ikke så glad for fisk, men jeg ved du
har ret, jeg
> bør få mere fisk;)

Hej
Nu sidder jeg lige med en kostvejledning, der siger, at fiskolie
er bedst, men der er en slags fedt yderligere, der kan bruges:
rigtigt smør!
Alle andre fedtstoffer feder uden at smøre!!
Jeg har i sinde at prøve den, men har nogen af jer erfaringer?

Hilsen Erna