"Kvælning" af pauseskærm
Fra : Mads Piilgaard

Dato : 09-10-01 07:26

Jeg har et program som kører når så der ikke er activitet på com-porten
tillader den så selvfølgelig pauseskærmen at "komme ind".

Men når så der igen er aktivitet på comporten og jeg derved "kaster" en ny
form op. Så undertrykker den ikke pauseskærmen - hvad skal jeg gøre for at
få det til at lykkes?

Mvh
Mads P

Fra : Bjarke Freund-Hansen

Dato : 22-10-01 09:41

On Tue, 9 Oct 2001 08:26:10 +0200, "Mads Piilgaard"
<madsp@mail.tele.dk> wrote:

>Men når så der igen er aktivitet på comporten og jeg derved "kaster" en ny
>form op. Så undertrykker den ikke pauseskærmen - hvad skal jeg gøre for at
>få det til at lykkes?

Hvis man nu flyttede musemarkøren en enkel pixel og tilbage igen, vil
det så ikke løre problemet?

Fra : Casper A. Hansen

Dato : 22-10-01 15:50

Bjarke Freund-Hansen <rknews@impsoft.dk> wrote in message news:<ug6ostkvfrh3kub91nnu1neclhma2ts7hf@4ax.com>...

> Hvis man nu flyttede musemarkøren en enkel pixel og tilbage igen, vil
> det så ikke løse problemet?

Det kan man gøre med SendInput (windows.pas) vil jeg tro.

/Casper