ImacFloppy
Fra : Bjarne Eiby

Dato : 08-10-01 22:30

Er "cyber-drevet" Imacfloppy lukket? Og eksisterer der andre gode og
gratis Mac-venlige cyber-drev?
--
Hilsen Bjarne

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-10-01 22:51

Bjarne Eiby <eiby@get2net.dk> wrote:

> Er "cyber-drevet" Imacfloppy lukket? Og eksisterer der andre gode og
> gratis Mac-venlige cyber-drev?

apples egen itools service.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-10-01 22:47

Har du prøvet at kigge lidt på www.apple.com?

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Bjarne Eiby

Dato : 08-10-01 23:02

> Har du prøvet at kigge lidt på www.apple.com?

Ja, dog uden at bliver klogere på hverken Imacfloppy eller brugbare
alternativer.
--
Hilsen Bjarne

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-10-01 23:13

In article <1f0zhd8.t0i5721truh55N%eiby@get2net.dk>,
eiby@get2net.dk (Bjarne Eiby) wrote:

> Ja, dog uden at bliver klogere på hverken Imacfloppy eller brugbare
> alternativer.

Klik på fanebladet "iTools" og derefter "iDisk".

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Bjarne Eiby

Dato : 08-10-01 23:33

> Klik på fanebladet "iTools" og derefter "iDisk".

Det har jeg så lige gjort. Og tilsyneladende var det, hvad jeg søgte -
når jeg nu ikke længere kan komme i kontakt med ImacFloppy. Tak for
fidusen.

--
Hilsen Bjarne

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-10-01 15:07

Bjarne Eiby <eiby@get2net.dk> wrote:

> Det har jeg så lige gjort. Og tilsyneladende var det, hvad jeg søgte -
> når jeg nu ikke længere kan komme i kontakt med ImacFloppy. Tak for
> fidusen.

og tak apple for at idisk nu også understøtter Web-DAV så man kan
redigere hjemmesider realtime i Golive og koble op på disken med enhver
nyere windows maskine.