Massive Attack guruer søges
Fra : Michael Jensen

Dato : 08-10-01 19:56

Hejsa

Jeg står og mangler lidt info, midi, akkorder m.m. på et nummer af Massive
Attack kaldet "Breathing" eller "Breath" Jeg har lige kigget lidt på deres
diskografik men der kunne jeg ikke finde noget nummer det.

Så hvis nogen kender noget om dette nummer så ville jeg være taknemmelig for
enhver information.

Jeg kan oplyse at det iørefaldende ved nummeret er at man gennem hele sangen
ledsages af en dyb vejrtrækning, hvis det skulle få nogen til at genkende
nummeret.

Michael

Fra : bonfils

Dato : 08-10-01 20:33

"Michael Jensen" <michael@ogj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sangen
> ledsages af en dyb vejrtrækning, hvis det skulle få nogen til at genkende

Så kan jeg i hvert fald hjælpe dig med titlen.
Det hedder faktisk "Heat Miser" og er fra albummet "Protection".

--
bonfils
http://bonfils.com