Hjælp: Winword MS09.Dll fejl
Fra : Leif Jensen

Dato : 08-10-01 19:46

Hejsa - Hjælp ønskes
Problemer med Office 2000 Premium og Windows ME - Såfremt jeg ændrer
sideopsætning i Word 2000 kommer dialogboks frem med "Winword har medført en
fejl i MS09.DLL Winword lukkes"
Office-pakken er forsøgt geninstalleret - dll filen forsøgt genindlæst
direkte fra CD'en ligelidt hjælper dette.
Hvad mon er gået galt - på forhånd tak for hjælpen
(P lll 500 Mhz - 128 Mb RAM - WinME)
mvh
Leif Jensen

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 08-10-01 20:14

Leif Jensen <jensen.leif@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> genindlæst
> direkte fra CD'en ligelidt hjælper dette.
> Hvad mon er gået galt - på forhånd tak for hjælpen
Hej Leif

Har du også installeret den nyeste service pack (jeg tror at det er 2,
men er ikke sikker), den fjerner en del problemer.

Håber du kan bruge det til noget .
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-10-01 23:08

"Mikkel Bundgaard" <mikkelbu@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Leif
>
> Har du også installeret den nyeste service pack (jeg tror at det er 2,
> men er ikke sikker), den fjerner en del problemer.

En kendt fejl. Dog er det servicepack 1, der løser problemet, samt en mængde
andre problemer. Kan downloades hos MS. Den fylder 40 mb, så på et alm.
modem er det en langvarig affære. Find evt. en med en hurtig forbindelse.

Kurt