Søges: Dansk tekst til sangen Summer Night~
Fra : Rasmus Aaen

Dato : 08-10-01 19:26

Er der nogle der ligger inde med den danske oversættelse af Summer Nights
fra Grease. Jeg mener den hedder Sommernat på dansk. Har søgt på nettet men
kan kun finde den engelske.

/Rasmus

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 10-10-01 17:20

Lån denne cd på dit bibliotek eller få dem til at skaffe den hjem, teksterne er på omslaget:

OPERETTER/MUSICALS
Jacobs, Jim
Grease [musikoptagelse (cd)] / musik og tekst: Jim Jacobs og Warren Casey ; arrangeret af Fini Høstrup ; solister: Ilia Swainson, Peter Jorde, Nastja Arcel ... et al. ; musikere: Ole Hansen, Hans Ulrik, Bjarne Roupé, Fini Høstrup, Jesper Mejlvang Pedersen, Ole Skipper Mosgaard og Niels Ratzer ; dirigent: Fini \Høstrup\ \Høstrup\. - Sundance

Sundance SU 9015-2
Indspillet april 1994
Tekster på omslag
1994
Indhold: Intro ; Rydells sang ; Sommernat ; Magiske klange ; Freddy, min skat ; Greased lightning ; Rydells kampsang ; Måner ; Mors lille spejderpige ; Vi hører sammen ; Hele slænget går amok ; Alene i regnen ; Born to hand-jive ; Drop dine drømme ; Uden dig ; Rock'en roll party queen ; Det værste som ka'ske ; Mors lille spejderpige - reprise ; Du gør mig vild ; The juke-box ; Finale

Faustnr.: 2 068 523 9

Fra : Malene

Dato : 13-10-01 22:19

- snip

Tekster på omslag

- snip -

Er du sikker? Jeg har den CD, og der er ikke tekster? Men - prøv at bestil den
hjem. Hvis teksterne ikke er der, har jeg dem allezusammen, fordi jeg var med
til at sætte Grease op i foråret - mail mig, hvis du har brug for teksterne.

Malene