Pæne dørgreb - hvor??
Fra : Christian Constantin~

Dato : 27-11-00 18:29

Vi har købt hus, og søger nu et sted hvor man kan købe pæne
dørgreb/dørhåndtag i messing, jeg har naturligvis været i Råd & dåd Bauhaus
med videre. Men de har ikke hvad jeg søger! De skal være i messing, evt.
designet af Arne Jacobsen!

CHRISTIAN

Fra : IT-administrationen

Dato : 27-11-00 18:54

Prøv ved Carl F Beslag

Christian Constantin Brun <ccb@privat.dk> skrev i artiklen
<URwU5.1276$_t3.150513@news101.telia.com>...

Fra : per

Dato : 27-11-00 19:32

On Mon, 27 Nov 2000 18:28:30 +0100, "Christian Constantin Brun"
<ccb@privat.dk> wrote:

Har arne j designet dørgreb?

Hvad med "D line" jeg ved ikke om de er i messing, men der står en
disigner bag.

Carl rasmussen har et katalog hvor de er med i

søg evt under "gørtler"

--
Per

Fra : ekl@ph.auh.dk

Dato : 27-11-00 21:56

Christian Constantin Brun wrote:

> [...]
> med videre. Men de har ikke hvad jeg søger! De skal være i messing, evt.

Hvis du bor i nærheden af Århus så kig ind til gørtleren i Bruunsgade,
mellem banegraven og Jægergårdsgade. Han har forskelligt i messing.

mvh. Erik

Fra : Harald Grønlund

Dato : 02-12-00 16:22

Hvis du kigger på Carlfs hjemmeside kan du se et dørgreb under nr
12405601018. Det kan fåes i både blank messing og mat forniklet. Du kan købe
det hos undertegnede da jeg bruger en del af disse i vor fabrikation af døre
..
www.carlf.dk
www.flex-line.dk
MVH Harald Grønlund.