Depeche mode hits
Fra : Martin Ploug

Dato : 08-10-01 17:53

Hej Lars

Jeg modtog en fejl på din e-mail adresse, derfor får du svar på denne måde.

Hittet over dem alle er nok "Just can´t get enough".
Jeg har fornyligt genhørt "strangelove", som jeg er ret vild med.
Der er også "Personal Jesus", "Meaning of life".

Der er sgu mange gode, jeg overvejer selv at købe et
opsamlingsalbum med dem.

--

Venlig hilsen

Martin Ploug
Stavtrupvej 17B
8260 Viby J.

86 28 99 69
martinploug@mail.tele.dk

Fra : Lars B.

Dato : 08-10-01 18:12

In article <3bc1d98a$0$42113$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
martinploug@mail.tele.dk says...
>"Personal Jesus", "Meaning of life".
>
> Der er sgu mange gode, jeg overvejer selv at købe et
> opsamlingsalbum med dem.

I så fald kan jeg anbefale dig at investere i
Depeche Mode The Singles 81 - 85 og Depeche Mode The Singles 86 - 98

Så skulle du være dækket godt ind med hensyn til hits fra DM.

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Schiller

Dato : 09-10-01 13:52

"Martin Ploug" <martinploug@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er også "Personal Jesus", "Meaning of life".
>
> Der er sgu mange gode, jeg overvejer selv at købe et

Så er der 3 valg: The singles 81-85 , The singles 86-98 og den hamrende fede
DPM Megamix som udkom i 1990. Det skal lige nævnes at DPM Megamix er
en ret sjælden plade og sikkert kun kan findes på vinyl.
Jeg har selv vinylen men er aldrig faldet over den på CD desværre.
Men mange har vel stadig deres turntables stående endu ?

Schiller