Rep. af kåbe
Fra : Uffe Ibh Iversen

Dato : 08-10-01 16:53

Hej

Jeg er måske ved at købe en brugt mc, med lidt skræmmer/revner/flækker i
kåben, med det ser ud til at det måske kan repareres.
Er der nogen der ved hvordan dette gøres?
Hvilke midler skal man tage i brug?
Kan man bruge en form for spartelmasse eller skal man bruge en slags
glasfibermasse, der kan størknes?

Mvh Uffe
Mini Bol d'Or til salg

Fra : RpR

Dato : 08-10-01 20:49

> [...]
> Hvilke midler skal man tage i brug?
> Kan man bruge en form for spartelmasse eller skal man bruge en slags

Min kåbe havde nogle enorme og dybe ridser og jeg valgte at få den helt
omlakeret.
Kåben blev slebet ned og jeg fik fat i noget spartelmasse til plastik. På
med det og presse det godt ned i ridserne, lade det størkne og slibe efter
til det er helt glat.
Så fik en autolakker den ellers og han gav den sprøjtespartel osv samt
lakkede den, herre flot.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com