Netværkskode til Alca 302
Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 08-10-01 14:52

Hej... Jeg har en Alcatel 302 med Telia.

Er der nogle som kan netværkskoden til den så den kan blive låst op ?

Mvh.

Jean

Fra : Jens Karstoft

Dato : 08-10-01 23:29

Hej Jean,

Når din telefon skriver at den mangler netværkskoden, så mener den kode som
er helt unik for hver telefon. Dvs at der ikke findes en netværkskode som
virker på et antal telefoner, men derimod kun en kode til en telefon. For at
få koden til netop din telefon bliver du nødt til at betale teleselskabet
ca. 500,-
Alternativt kan telefonen åbnes vha kabel og software.. Hvis du hverken har
kabel eller software selv, så kan jeg evt. unlocke den for dig.

Mvh
Jens Karstoft
Tlf 22119265
--