Enya - dem man bare kender
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-10-01 14:49

Hejsa!

Jeg har aldrig rigtig beskæftiget mig med Enya, men vi kender vel alle
sammen nogle af numrene - jeg aner bare ikke hvilke.

Hvad heder de numre der, som man bare kender når man hører dem, er der
evt. et album der kan anbefales mere end de andre - hvor der måske
ligger mange af de her ørehængere?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-10-01 15:36

Watermark - Orinoco Flow
alle kender den men ikke alle ved at det er Enya. Jeg går ud fra at det er
det du mener

Michael

Fra : Los

Dato : 08-10-01 15:49

Hun har lavet en limited edition hits cd, der hedder "Anywhere Is". Herpå er
4 af hendes største hits:
1) Anywhere Is
2) Book of Days
3) Caribbean Blue (Klart det fedeste nummer)
4) Orinoco Flow

Mvh.

Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-10-01 21:25

Los skrev:

> [...]
>1) Anywhere Is
>2) Book of Days
>3) Caribbean Blue (Klart det fedeste nummer)

Opdagede lige det er de 4 første numre på "Paint the Sky With Stars",
som også er et opsamlingsalbum.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Mette Lund

Dato : 08-10-01 21:36

hej!!! Enya er og bliver hende man kender fra ....sail away sail away sail
away.... titlen er lige smuttet men det er en af den slags sange man får i
hovedet og ikke kan slippe af med igen....det er dog ikke en dårlig ting i
dette tilfælde... :)

Fra : Los

Dato : 08-10-01 21:59

"Mette Lund" wrote in message...
> [...]
> hovedet og ikke kan slippe af med igen....det er dog ikke en dårlig ting i

Titlen, der sejlede væk, er "Orinoco Flow".

Morten

Fra : Schiller

Dato : 09-10-01 14:00

> [...]
> Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.
> * * * Nu også gratis operatørlogoer! * * *

En at mange vil genkende er Boadicea. Den blev brugt som slut melodien
i Stephen King´s: Sleepwalkers.
Men hvis du vil have fat i alle ørehængere er der kun et album:
Paint the sky with stars , The best of Enya.

Schiller