SMEG komfurer - hvor henne?
Fra : Anders W

Dato : 21-11-00 17:33

Hej,

SMEG komfurer - og for den sags skyld andre hårde hvidevarer - hvor findes
de billigt henne?

Man hører tidt om at det er muligt at få rabat hos de store hvide varer
kæder hvis man presser lidt - er det rigtigt, og i så tilfælde hvor meget?

Anders

Fra : Stokbæk

Dato : 25-11-00 01:04

Tjaaaa det kommer jo lige lidt an på i hvilken del af landet du har bosat
dig.!
Jeg ved i Brugsen(lyder underligt, men det er ikke destomindre sandt..) i
Store Ejstrup (ved Nibe , Ålborg) der valgfarter folk til, os selv incl. og
de er billige, jeg har ikke andre der kunne være med i pris, og samtidig får
man en god betjening.

Mvh
Lene Stokbæk

Anders W <x@x.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:fvxS5.250$tw4.4580@news.get2net.dk...

Fra : Vibeke Hansen

Dato : 25-11-00 17:53

> [...]
>
> Man hører tidt om at det er muligt at få rabat hos de store hvide varer
> kæder hvis man presser lidt - er det rigtigt, og i så tilfælde hvor

Jeg har lige købt et voss -komfur og har fået 20% hos service-ringen.
Min erfaring er, at først finder man hvad man ønsker at købe, og derefter
spiller man de forskellige butikker ud mod hinanden. 25 % skulle være
opnåeligt hvis man har spillerånden.

mvh Vibeke

Fra : RENÉ JØRGENSEN

Dato : 27-11-00 14:42

> SMEG komfurer - og for den sags skyld andre hårde hvidevarer - hvor findes
> de billigt henne?

Lidt off-topics.

Jeg kan varmt anbefale Smeg´s komfurer. Jeg syntes de har det flotteste
design. Samtidig giver importøren en utrolig god service i tilfælde af
garantireparationer.

Hilsen

René