navigationsbar
Fra : Pentan

Dato : 08-10-01 10:56

Hej NG
Takket være jeres hjælp har jeg nu fundet et script, som jeg anvender
til mit forsøg på at lave en ny og mere overskueligt menu på min side.

Men det går (selvfølgelig) ikke helt som planlagt og håber, at der er en af
Jer her i gruppen, der kan give mig et svar på hvorfor.

For at kunne forklare, hvad jeg mener, har jeg lagt "forsøget" op på denne
side. Det er naturligvis ikke sådan det skal se ud, men siden jeg ikke kan
få det til at virke, så....
http://www.fortunecity.com/boozers/glendower/432/navigation.htm

Tanken var, at menuen skulle bestå af nogle knapper - gerne pegefølsomme
knapper - i stedet for teksten EMNE 1 og EMNE 2.
Ellers skal linksene hoppe op under teksten som de gør nu.

Men hvis jeg skifter teksten EMNE 1 og EMNE 2 ud med pegefølsomme knapper,
så virker det ikke. Jeg har prøvet at sætte html-koden for en pegefølsom
knap ind på forskellige steder i htmlkoden for siden, men ligefedt hjælper
det.
Kan det måske slet ikke lade sig at gøre?

Eller er der mon et klogt hoved her, der kan fortælle mig, hvor i scriptet,
jeg skal sætte koden for den pegefølsomme knap ind?

Eller er det måske et helt andet menu-script jeg skal have fat i?

Mange mange tak på forhånd

MVH

Pentan

Fra : Jan H.

Dato : 09-10-01 10:02

Hej

Prøve denne side og se om du ikke kan finde en menu der passer

http://www.dhtmlcentral.com/script/search.asp?category=menu

MVH Jan H.

Fra : Pentan

Dato : 09-10-01 11:20

Hej Jan

Takker for linket, der er virkeligt noget der kan bruges.

MVH
Pentan